Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις του InsurTech Conference και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
6th Insurtech Conference has successfully been completed on January 26th at Sofitel Athens Airport hotel welcoming 160+ attendees as the meeting place of the whole of the Insurance Industry exploring the future-readiness and the disruptive factors governed by innovative projects bridging human-centered and digital insurance in a pragmatic and engaging pace.
Institutional & International Thought Leaders, IT Solutions Providers, International Insurtechs with breakthrough positioning and services, and Expert Greek-Cypriot Executives shared their powerful insights giving special emphasis to the digital transformation progress for enhanced Customer-Centricity leading to Sustainable Growth lanes.
Η δύναμη των Insurtechs’ ως καταλύτες ισχυρού μετασχηματισμού για τον Ασφαλιστικό Τομέα, συνιστούν θεμέλιο λίθο για την πορεία των Ασφαλιστικών Εταιρειών προς την ταχεία και συμπαγή μετάβαση στην νέα εποχή. Η επιταγή ‘Evolving the Insurance Value Chain’ βασίζεται στην αλλαγή κουλτούρας μέσω του αποτελεσματικού leadership στην “έξυπνη” χρήση συγκεκριμένων τεχνολογιών αιχμής, όπως ενδεικτικά IoT, Blockchain και στην κεφαλαιοποίηση των BigData μεταξύ άλλων καινοτόμων παρεμβάσεων, οι οποίες παίζουν καταλυτικό ρόλο -στην συγκεκριμένη αγορά- για τον επιτυχή μετασχηματισμό της. Στο Insurtech 2019 συζητήθηκαν όλες οι νέες τάσεις, αλλά και το πώς οι Strategists, αρμόδιοι για το μέλλον του Ασφαλιστικού τομέα, απαιτείται να σταθμίσουν έγκαιρα και με επιτυχία τους θεμελιώδεις business και market drivers υιοθετώντας ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης.
Με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 180 στελεχών από τον ευρύτερο ασφαλιστικό τομέα ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 13/12 το Insurtech Conference 2018 της BOUSSIAS, στο Divani Caravel Hotel.
Το περιεχόμενο του συνεδρίου αφορούσε: τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ασφαλιστικού Κλάδου, τις καινοτόμες λύσεις που προτείνει η τεχνολογία της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, οι προσωποποιημένες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και η προσέλκυση νέων πελατών, όπως είναι οι millennials.